lauantai 17. syyskuuta 2016

Pullantai



Flunssaisena minulle tulee aina pullanhimo ja koska se on myös miehen lempiherkku ja sain isomman tyttösen avuksi, niin olihan siinä jo syytä leipoa :). Samalla haluan esitellä ihanaisen vadin, jonka rakas siskoni osti minulle kirpparilta. Omputkin jo siinä kuvasin, mutta jäi silloin kertomatta stoori. Olen siis hulluna sinkkisiin ja muihin metallisiin vateihin, kulhoihin ym. ja siskokin hyvin tämän hulluuteni tietää. Tämä yksilö tuli pelastetuksi kirpparin hyllystä, koska se oli kuulemma yksinäisenä huutanut nimeäni :D. 


Romanttishenkiset astiat ovat myös heikkouteni. Olen kuitenkin pidättäytynyt (tähän mennessä) ostamasta niitä muuta kuin käytettyinä. Tämä herttainen valkoinen lautanen on Kierrätyskeskuksesta, josta olen löytänyt suurimmat astia-aarteeni.


Kiitos Sis, tää on ihku <3


Nyt kuitenkin on pullantai ja päätösten aika. Korvapuusti vai voisilmäpulla - taisinpa ottaa molemmat!




2 kommenttia:

  1. Ihana, Pullantai :) Kyllä tuore pulla on aina parasta <3 http://valkoinenhaave.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tintti, lemppari viikonpäivä tuo pullantai :). Niinhän se on, pakasteesta sulatettunakin hyvää, mutta tuoreena parasta!

      Poista